Vem är jag?

Hej,
Välkomna till bloggen tessansvardagsliv.
 
Vem är jag?
Therese heter jag men jag kallas för Tess och är en tjej på 26 år och kommer ifrån Uppsala.
Jag har diagnosen epilepsi och lindrig utvecklingsstörning.
Jag bor i en lägenhet tillsammans med två katter.
Jobbar med människor  som har LSS beslut.
Jag har ett stort intresse för nöjesaktiviteter tex att åka iväg på kryssningar.
 
 
Bloggen:
I denna blogg kommer ni att få följa med mig i mitt vardagsliv. Ni kommer även att få följa med när jag flänger runt på olika nöjesaktiviteter.
 
//Tess
 
 
Billy
2018-08-12 @ 18:07:42
URL: http://reseguide.webblogg.se/?tmp=800018

Välkommen till bloggens stora värld och lycka till med bloggandet..
Mvh Billy (Marikas vän)

Svar: Tack så mycket 🙂
Therese

Marika
2018-08-12 @ 21:42:13
URL: http://zulania.webblogg.se/

Välkommen gumman till blogglivet ;).
Jag hoppas att du skall trivas här.

Jag saknade mina andra bloggar så nu skall jag vara aktiv och jag hoppas du också är det gumman.

Puss och kram din syster <3

Svar: Tack gumman :-)
Jo jag ska försöka vara så aktiv som möjligt när fantasin finns.
Puss o kram systeryster ❤
Therese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

tessansvardagsliv.blogg.se

I denna blogg kommer jag att blogga om mitt vardagsliv och ni kommer få följa med på en hel del aktiviteter.

RSS 2.0